Terug Vast bureau

Mon 09/12/2024 - 14:00 Tuinkamer

Secretariaat

  • Het vast bureau deelt aan de voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn de punten mee voor de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 19 december 2024.

  • Het vast bureau stelt de bevoegdheidsverdeling als volgt vast:

    burgemeester Kris Leaerts voorzitter gemeenteraad - bevolking - burgerlijke stand - ICT - personeelszaken - klachten - veiligheid - stedenbouw 
    1ste schepen Stefan Imbrechts openbare werken - werken in eigen beheer - patrimonium - mobiliteit - verkeersveiligheid - financiën - kerkfabrieken - intercommunales
    2de schepen Edith Grauwels landbouw - lokale economie - trage wegen - toerisme - cultuur - bibliotheek - ontwikkelingssamenwerking - begraafplaatsen
    3de schepen Helena Molineaux onderwijs - integratie - gelijke kansen - Vlaams karakter - communicatie - muziekschool - energie - milieu - duurzaamheid - woonbeleid
    4de schepen Marthe Debels jeugd - buitenschoolse kinderopvang - dierenwelzijn - sport - rechtszaken - sociale huisvesting -  markten - kermissen
    5de schepen Anne Van Assche voorzitter bijzonder comité sociale dienst - OCMW - sociale zaken - ouderen - woonzorgcentrum - assistentiewoningen - thuishulp - welzijn

Strategisch team

Financiƫle zaken

Ouderenzorg

Personeelszaken


Publicaties